Spoštovane stranke, kmalu odpiramo spletno trgovino Prima, da boste lahko pohištvo kupovali iz udobja svojega doma. Do takrat pa nas lahko obiščete v salonu Prima v BTC City Murska Sobota. Uživajte v nakupovanju! 

Pogoji poslovanja v salonih

Načini plačila

1. Gotovinsko plačilo

2. Negotovinsko plačilo

Vse kreditne in debetne kartice domačih bank ter kartičnih družb in tistih tujih bank ter kartičnih družb, katerih avtorizacija je sprejeta na POS terminalu.

Možnost plačila do 60 mesecev, količina obrokov je odvisna od bančnega razmerja med komitentom in ponudnikom plačilne kartice.

Ta način plačila velja za plačila s karticami Diners club, Visa, Maestro in Mastercard.
Ta možnost ni vedno na voljo, za več informacij povprašajte na blagajni.

Predstavljeni popusti veljajo za vse navedene načine plačila. Različne vrste popustov se ne seštevajo!

Izmera in projektiranje

Storitev izmere in 3D načrtovanja je brezplačna. Izdaja dokumentacije za kuhinje po meri znaša 6,00 €/m2.

Notranje oblikovanje

Storitev notranjega oblikovanja nudimo v skladu z naslednjimi pogoji:

• storitve notranjega oblikovanja vključujejo izmero prostora, svetovanje pri izbiri pohištva, barve oblog (sten in tal), projektiranje, upodabljanje in dekoriranje ali oblikovanje individualne idejne zasnove prostora,
• storitev notranjega oblikovanja znaša 10,00 €/m2.

Osebni prevzem

• osebni prevzem blaga v skladišču je brezplačen

 

Storitev dostave

  • obračun storitve dostave se nanaša na vrednost kupljenega blaga brez popusta.
  • pri dostavi in vnosu blaga je potrebno zagotoviti neoviran dostop ter vnos kupljenega blaga na mestu dostave.

 

Dostava z vnosom v prtličje

Dostava brez vnosa

Obračun

3,50 % vrednosti kupljenega blaga + 15,00 €

3,50 % vrednosti kupljenega blaga

Kuhinje in omare po meri

3% vrednosti kupljenega blaga + 15,00 € 

3 % vrednosti kupljenega blaga

MIN znesek dostave

40,00 €*

25,00 €*

MAX znesek dostave

165,00 €*

150,00 €*

Vnos blaga

10,00 € za vsako nadstropje

-

 

*znesek dostave se lahko razlikuje glede na razdaljo dostavnega mesta na podlagi poštne številke in na mesto nakupa, več informacij o tem lahko dobite na blagajni (informacije o izjemah poštnih številk lahko preverite tudi tukaj)

Storitev montaže z vgradnjo aparatov

  • storitev montaže se obračuna na vrednost kupljenega blaga brez popusta,
  • izdelki se dostavijo nesestavljeni,
  • storitev montaže se obračuna v višini 15 % na vrednost kupljenega blaga, minimalni znesek montaže je 50,00 €,
  • montaža kuhinj in omar po meri je 10 %, za vse ostale kuhinje pa 15 % vrednosti elementov,
  • montaža oblazinjenih sedežnih garnitur je 50,00 €, razen za modularne garniture, pri katerih je strošek montaže 10,00 € na modul (minimalni znesek montaže modularnih garnitur je 50,00 €, pri čemer se nasloni za roke ne obračunajo),
  • montaža oblazinjenih postelj znaša 50,00 €, razen boxspring postelj, kjer montaža znaša 70,00 €,
  • montaža jedilnih miz znaša 50,00 € na mizo, montaža modularnih jedilnih stolov je 10,00 € na stol,
  • storitev demontaže oblazinjenega pohištva zaradi nezmožnosti vstopa v prostor znaša 50,00 €, demontaže starega pohištva pri kupcu ne opravljamo,
  • montaža brez priključitve kuhinjskih aparatov, pomivalnih korit in pip je brezplačna, če so kupljeni v salonu Prima, v nasprotnem primeru znaša montaža 50,00 € na aparat ali pomivalno korito oz. 20,00 € za montažo pipe brez prikjučka na vodo.
  • montaža in priključitev kuhinjskih aparatov, umivalnikov in pip na energente in odtoke znaša 100,00 €  na aparat, če niso kupljeni v salonu Prima, za aparate kupljene v salonu Prima pa odobrimo 50 % popusta na ceno storitve,
  • storitev montaže opravijo zaposleni pri trgovcu ob dostavi naročenih izdelkov kupcu. Za podrobnosti in razpoložljivost storitve montaže povprašajte v najbližjem salonu.

Storitev montaže brez vgradnje aparatov

  • storitev montaže se obračuna na vrednost kupljenega blaga brez popusta,
  • izdelki se dostavijo nesestavljeni,
  • storitev montaže se obračuna v višini 15 % na vrednost kupljenega blaga, minimalni znesek montaže je 50,00 €,
  • montaža kuhinj in omar po meri je 10 %, za vse ostale kuhinje pa 15 % vrednosti elementov,
  • montaža oblazinjenih sedežnih garnitur je 50,00 €, razen za modularne garniture, pri katerih je strošek montaže 10,00 € na modul (minimalni znesek montaže modularnih garnitur je 50,00 €, pri čemer se nasloni za roke ne obračunajo),
  • montaža oblazinjenih postelj znaša 50,00 €, razen boxspring postelj, kjer montaža znaša 70,00 €,
  • montaža jedilnih miz znaša 50,00 € na mizo, montaža modularnih jedilnih stolov je 10,00 € na stol,
  • storitev demontaže oblazinjenega pohištva zaradi nezmožnosti vstopa v prostor znaša 50,00 €, demontaže starega pohištva pri kupcu ne opravljamo,
  • montaža brez priključitve kuhinjskih aparatov, pomivalnih korit in pip je brezplačna, če so kupljeni v salonu Prima, v nasprotnem primeru znaša montaža 50,00 € na aparat ali pomivalno korito oz. 20,00 € za montažo pipe brez prikjučka na vodo,
  • storitev montaže opravijo zaposleni pri trgovcu ob dostavi naročenih izdelkov kupcu. Za podrobnosti in razpoložljivost storitve montaže povprašajte v najbližjem salonu.

Pogoji za prodajo storitve vgradnje električnih aparatov in njihova priključitev

Serviser tehnik sestavi in priključi napravo. Napravo je mogoče priključiti, izključiti in razstaviti le, če niso potrebna dodatna dela (npr. mizarska, vodovodna, električna ali gradbena dela). Vsa dodatna dela, ki niso zajeta v splošnih pogojih, se zaračunajo posebej. Rabljene naprave priključimo, če so tehnično brezhibne (ne priključimo naprav, ki imajo poškodovan kabel). Rabljenih sifonov ne montiramo. Pri aparatih z električnim priključkom je rezanje kablov možno pri napi, kuhalni plošči in pečici, ni pa mogoče pri hladilniku, mikrovalovni pečici, pralnem stroju, sušilnem stroju in pomivalnem stroju (v tem primeru garancija proizvajalca ne velja).

Splošni pogoji za priključitev gospodinjskih aparatov

  • 1. PRALNI IN SUŠILNI STROJ

Pripravljen dovod vode: primerna in delujoča pipa v neposredni bližini naprave (največ 1 m od naprave ali v skladu z navodili za namestitev). Pripravljen odtok vode: stenski ali sifon pod koritom (največ 1 m od naprave). Pripravljeno napajanje: vtičnica v neposredni bližini (največ 1 m od naprave).

  • 2. SUŠILNI STROJ

Pripravljeno napajanje: vtičnica v neposredni bližini (največ 1 m od naprave). Namestitev sušilnega stroja na pralni stroj z veznim členom, ki ga zagotovi kupec.

  • 3. POMIVALNI STROJ

Pripravljen dovod vode: kotni kombinirani ventil z 2 priključkoma za pralni stroj in pipo (največ 1 m od naprave). Pripravljen odtok vode: stenski ali sifon (največ 1 m od naprave). Pripravljeno napajanje: vtičnica v neposredni bližini (največ 1 m od naprave). Vtičnica in ventil za vgradni pomivalni stroj ne smeta biti za pomivalnim strojem, ampak v elementu zraven pomivalnega stroja (največ 1 m od naprave).

  • 4. HLADILNIK – SAMOSTOJEČI

Pripravljeno napajanje: vtičnica v neposredni bližini (največ 1 m od naprave).

  • 5. HLADILNIK – VGRADNI

Pripravljeno napajanje: vtičnica v neposredni bližini (največ 1 m od naprave). Primerno pohištvo: pravilne dimenzije in prezračevalne odprtine. Primerni tečaji vrat, odvisno od načina vgradnje (drsni ali nihajni).

  • 6. ŠTEDILNIK – SAMOSTOJEČI

Pripravljeno napajanje: vtičnica ali priključna škatla v primeru večfaznega priklopa (največ 1 m od naprave). Pripravljen dovod plina do naprave. Pripravljeno napajanje: vtičnica ali priključna škatla v primeru večfaznega priklopa (največ 1 m od naprave). Pripravljen dovod plina: kotni ventil (varnostni ventil), pripravljena žična cev za mestni plin do naprave (gumijasta cev in nov regulator v primeru plinske jeklenke – rabljenih ne montiramo). Dolžina cevi mora biti enaka razdalji med plinskim kuhališčem in plinsko napeljavo.

  • 7. VGRADNE KUHALNE PLOŠČE

Pripravljeno napajanje: vtičnica ali priključna škatla v primeru večfazne povezave (največ 1 m od naprave). Pripravljen dovod plina: kotni ventil (varnostni ventil), pripravljena žična cev za mestni plin do naprave (gumijasta cev in nov regulator v primeru plinske jeklenke – rabljenih ne montiramo). Dolžina cevi mora biti enaka razdalji med plinskim kuhališčem in plinsko napeljavo. Pripravljeno pohištvo: natančna dimenzija izreza na delovni plošči, pravilne odprtine za kroženje zraka (v skladu z navodili za vgradnjo).

  • 8. VGRADNA PEČICA

Pripravljeno napajanje: vtičnica ali priključna škatla v primeru večfazne povezave (največ 1 m od naprave). Pripravljeno pohištvo: natančne dimenzije, pravilne odprtine za kroženje zraka (v skladu z navodili za vgradnjo).

  • 9. STENSKE NAPE

Pripravljeno napajanje: vtičnica ali priključna škatla v primeru večfaznega priklopa (na sredini nape, začetna višina vtičnic je min. 40 cm od začetne višine nape). Pravilno pripravljena stena: dovolj velika in trdna. V primeru modela z odvodom zraka: pripravljen odvod zraka v steno s premerom 120 mm (največ 1 m od naprave) in odvodno cevjo ali zagotovljena redukcija na 120 mm ter odvodna cev (v primeru odvoda zraka drugega premera).

  • 10. VGRADNA NAPA

Pripravljeno napajanje: vtičnica ali priključna škatla v primeru večfazne povezave (največ 1 m od naprave). Pripravljeno pohištvo: natančne dimenzije, pravilne odprtine za kroženje zraka (v skladu z navodili za vgradnjo). V primeru modela z odvodom zraka: pripravljen odvod zraka v steno s premerom 120 mm (največ 1 m od naprave) in odvodno cevjo ali zagotovljena redukcija na 120 mm ter odvodna cev (v primeru odvoda zraka drugega premera).

  • 11. STROPNA SAMOSTOJEČA NAPA

Pripravljeno napajanje: vtičnica ali priključna škatla v primeru večfazne povezave (največ 1 m od naprave). Pravilno pripravljena stena/strop: dovolj velik in trden. V primeru modela z odvodom zraka: pripravljen odvod zraka v steno s premerom 120 mm (največ 1 m od naprave) in odvodno cevjo ali zagotovljena redukcija na 120 mm ter odvodna cev (v primeru odvoda zraka drugega premera).

  • 12. PIPA IN SIFON

Pripravljen dovod vode z nameščenim kotnim ventilom (pipa) za toplo in hladno vodo (ventil za hladno vodo z redukcijo za priključitev pomivalnega stroja). Pri priključitvi pipe in grelnika vode priključimo samo združljiv grelnik vode ter pipo (nizkotlačni grelnik vode in nizkotlačna pipa). Ne opravimo priklopa visokotlačne pipe in nizkotlačnega grelnika vode. Rabljenih sifonov ne montiramo.

  • 13. LED OSVETLITEV

Pripravljeno napajanje – vtičnica ali električna napeljava v bližini. Priključitev LED osvetlitve se nanaša na priključitev v kuhinji.

  • 14. SPREMINJANJE SMERI ODPIRANJA VRAT HLADILNIKA

Sprememba smeri odpiranja vrat hladilnika z vgrajenimi inštalacijami.

  • 15. SPLOŠNI POGOJI

Po montaži kuhinje se priključitev in zagon naprav izvede najkasneje naslednji delovni dan. Če servisni tehnik ugotovi, da predpisani pogoji za priključitev gospodinjskih aparatov niso izpolnjeni, je pooblaščen, da zavrne izvedbo storitve priključitve, kupcu pa se vrne kupnina za plačano storitev.

Garancija in servis

  • storitev podaljšane garancije za dve dodatni leti znaša 80,00 €,
  • servis garancija plus (dva obiska serviserjev na željo stranke v garancijskem roku ali v podaljšanem garancijskem roku) znaša 280,00 €,
  • servisna storitev v primeru težav zaradi nestrokovne montaže ali ravnanja znaša 70,00 € na obisk serviserja.

 

Splošni pogoji poslovanja

 Prodajalec je podjetje PRIMA Pohištvo d.o.o. Maribor, Razlagova ulica 4, Mat.Št.: 6187609000. (v nadaljevanju: Prodajalec)

Kupec je vsaka fizična ali pravna oseba, ki kupi izdelke v prodajnem salonu prodajalca na način, določen s temi Splošnimi pogoji poslovanja. (v nadaljevanju: Kupec)

1. Kupec s plačilom avansa v višini najmanj 50% celotne vrednosti ponudbe s popustom sprejme ponudbo, za kar se mu izda avansni račun. V roku 3 delovnih dni od plačila avansa lahko kupec brez negativnih posledic odstopi od pogodbe.

2. Pri plačilu računa je avans vključen v znesek.

3. V primeru odstopa od nakupa izdelkov, preden jih kupec prevzame, si prodajalec pridržuje pravico do zadržanja prejetega avansa v višini 50 % vrednosti izdelkov (s popustom) od katerih kupec odstopa, v imenu povračila škode in manipulativnih stroškov.

4. Način komunikacije med kupcem in prodajalcem je naveden v ponudbi in vključuje osebne podatke kupca: ime in priimek, telefonsko/mobilno številko in/ali elektronski naslov.

5. Avansni račun/potrdilo vsebuje podatek o predvidenem roku dostave, to je v primeru osebnega prevzema na dan, ko je blago pripravljeno za dostavo v skladišču salona. Rok dobave pohištva po meri se določi po izmeri in po potrditvi projekta s strani proizvodnje, o katerem bo prodajni salon obvestil kupca.

6.

a) Prodajalec si pridržuje pravico do odstopanja v površini, barvi lesenih površin in obliki, ki so običajna na trgu. Pridržana so tudi običajna odstopanja pri tekstilu (npr. dekoracija in material pohištva) in majhna odstopanja v izvedbi glede na vzorce materialov, predvsem glede na barvni odtenek. Navedeni vzorci oziroma modeli so kupcu predstavljeni le z namenom informiranja ter približevanja značilnosti izdelka, brez zagotavljanja enakosti.

b) Kupec odgovarja za točnost mer, dimenzij in vrednosti, ki jih je navedel, v navodilih o spremembi ali predelavi blaga po svojih željah ter za druga naročila.

c) V primeru, da so napake na blagu posledica nepravilnega ali nestrokovnega odpiranja paketa, nestrokovne montaže in/ali zagona (razen, če je to posledica pomanjkljivosti v navodilih), upravljanja ali rokovanja (npr. pritiskanja, zvijanja, padanja in podobno), skladiščenja ali druge nestrokovne operacije s strani kupca, prodajalec za to ne odgovarja.

d) V primeru, da je okvara posledica nepravilne uporabe, nege, vzdrževanja ali uporabe izdelka v nasprotju z njegovim namenom, kot tudi kadar je poškodba posledica vedenja hišnih ljubljenčkov, prodajalec ne odgovarja za nastalo škodo.

e) Prodajalec ne odgovarja za napake, ki so bile kupcu znane ali mu niso mogle ostati neznane ob sklenitvi pogodbe (npr. kupec je izdelek kupil po nižji ceni zaradi stvarne napake ali izbral razstavni artikel v salonu), odgovarja pa za napake, ki bi jih kupec zlahka opazil, če bi izjavil, da izdelek nima napak ali da ima določene lastnosti oziroma značilnosti.

Prodajalec ne odgovarja za odstopanja iz 6. točke in kupec ne more odstopiti od pogodbe zaradi manjših stvarnih napak.

7. Po prejemu obvestila o pripravljenosti blaga za dostavo, je potrebno najkasneje v roku 3 delovnih dni, poravnati preostali del vrednosti blaga in storitev ter omogočiti dostavo, ali blago prevzeti v roku 15 delovnih dni. Navedeni roki začnejo teči od dneva obvestila o pripravljenosti blaga za dostavo. V kolikor prevzem ali dostava v navedenih rokih nista mogoča, kupcu nudimo možnost skladiščenja blaga po ceni 10 EUR na ponudbo, za vsak dan skladiščenja blaga v našem skladišču. Od dneva poteka 15 dnevnega roka za hrambo blaga, do dneva dostave oziroma prevzema.

8. Če se kupec v roku 30 dni od dneva prejema obvestila o pripravljenosti blaga ne odzove in/ali ne prevzame blaga oziroma ne omogoči dostave, ima prodajalec pravico, da kupca obvesti o ustreznem naknadnem roku s sočasno navedenimi posledicami. S tem se šteje, da je kupec odstopil od pogodbe in obdrži manipulativne stroške opredeljene v 3. točki teh Splošnih pogojev in blago uporabi za druge namene.

9. Vračilo kupljenega blaga po prevzemu s strani kupca je možno v primeru, da ima blago stvarno napako.

V kolikor blago nima stvarne napake, je po prevzemu s strani kupca vračilo možno le v roku 14 dni od dneva prevzema, pod pogojem, da je blago originalno zapakirano, v tem primeru ima prodajalec pravico zadržati znesek v višini 50% vrednosti izdelkov s popustom, na podlagi nadomestila škode in manipulativnih stroškov. Vračilo personaliziranega blaga (pohištvo po meri in modularni elementi) ni možno tudi, če je blago v originalni embalaži (tj. neodprto).

Vračilo blaga iz te točke je možno le v primeru, da ga prodajalec prevzame pri kupcu, potem ko je kupec predhodno poravnal stroške prevzema po veljavnem ceniku dostave.

Blago, ki ni v originalni embalaži in ki nima stvarne napake, ni mogoče vrniti.

10. Izdelek se dostavi kupcu izključno ob delavnikih v delovnem času prodajalca.

Dostavljalec bo kupca kontaktiral po telefonu, da se dogovorita o roku dostave. Če se kupec ne javi na telefonski klic dostavljalca, ali ga ne kontaktira še isti dan, prodajalec blaga ne bo dostavil na predvideni dan, ampak se bo dostava določila za drug dan.

Če prodajalec ne more izvesti dostave, ker na dostavnem naslovu ni kupca ali druge osebe, ki je pooblaščena za prevzem izdelka po njegovem naročilu, kljub predhodnemu telefonskemu dogovoru glede roka dostave, krije stroške neuspele dostave izdelka kupec. V tem primeru se kupec in prodajalec dogovorita za nov dobavni rok, to pomeni, da lahko kupec v skladu z dogovorom s prodajalcem blago prevzame tudi osebno v skladišču. Za dni od neuspelega poskusa dostave do dneva dostavljene pošiljke oz. dneva prevzema blaga v skladišču, je kupec dolžan plačati storitev skladiščenja v skladu s 7. točko teh Splošnih pogojev in strošek dostave, če večkratno dostavo opravi prodajalec.

Prodajalec si pridržuje pravico, da zaradi oteževalnih okoliščin, nastalih po sklenitvi pogodbe, spremeni dogovorjeni dobavni rok in v dogovoru s kupcem predlaga nov dobavni rok.

Dostava se izvrši do vhoda v stanovanjski objekt, pod pogojem, da je mesto dostave neovirano dosegljivo z dostavnim vozilom. Dostop do stanovanjskega objekta mora biti prost, sicer se dostava izvede do najbližje točke, kjer je možen razklad.

Ob dostavi naročenega izdelka bo prodajalec od kupca zahteval podpis potrdila o prejemu blaga z navedbo datuma prevzema.

11. Pri osebnem prevzemu blaga mora kupec za nakladanje in prevoz uporabiti vozilo ustreznih lastnosti in velikosti. Če pride kupec na prevzem blaga z neustreznim vozilom, bo prodajalec kupca opozoril, da je vozilo neustrezno in v tem primeru ne odgovarja za napake na dostavljenem blagu, ki so posledica nepravilnega nakladanja (npr. če je bila z blaga pred nakladanjem odstranjena zaščitna embalaža, se blago prevaža nezavarovano, v nenaravnem položaju itd.) in neustreznega načina prevoza.

12. Dostavljalec ima pravico zavrniti vstop v objekt, če oceni, da obstaja možnost poškodbe zaposlenih, poškodovanja stvari in/ali predmeta, v katerega se vnaša ali vnos ni mogoč zaradi neustreznih pogojev (vhod/ pristop), stopnišča ali če je treba vstopiti skozi balkon/okno na višini več kot 1,5 m. V tem primeru se plačani znesek vnosa vrne kupcu.

13. Kupec in prodajalec bosta poskušala vse spore reševati sporazumno, v kolikor to ne bo mogoče, pa bo spor reševalo krajevno pristojno sodišče.

14. Splošni pogoji, ki izhajajo iz načinov plačila in cenika storitev, ki jih določa prodajalec, začnejo veljati 1. aprila 2024, za vse ostale aktivnosti v zvezi s prodajo in nakupom pa se uporabljajo veljavni predpisi v Republiki Sloveniji.

 

PRIMA POHIŠTVO D.O.O.
Razlagova ulica 4, Maribor

  • Lastna proizvodnja
    Prima za vas vodi celoten proizvodni proces pohištva, od razvoja izdelka in proizvodnje do dostave in montaže.
  • Domača surovina
    Prima za proizvodnjo pohištva Prima uporablja vrhunske domače surovine.
  • Garancija kakovosti
    Prima, certificiran proizvajalec pohištva, zagotavlja vrhunsko kakovost in kontrolirane dobavitelje.
  • Kratki dobavni roki
    Lasten razvoj izdelkov, proizvodnja, dobava in montaža našim strankam omogoča kratke dobavne roke.
  • Veliko število salonov
    Prima je največja trgovska veriga pohištva v regiji z razvejano maloprodajno mrežo s skoraj 70 saloni na trgu jugovzhodne Evrope.
  • Hitra montaža in dobava
    Lastna proizvodnja in hitra izdelava omogočata kvalitetno in hitro dostavo ter montažo na vašem naslovu.
  • Strokovno svetovanje
    Vrhunska ekipa Prima strokovnjakov vam je na voljo pri izbiri celovite rešitve za opremljanje stanovanj, apartmajev ali počitniških hiš.
  • Individualni pristop
    Za vas opravimo brezplačno izmero v vašem domu in predlagamo idejno rešitev za opremljanje notranjosti.
  • Lasten dizajn
  • Lastna proizvodnja
  • Najboljša kakovost