Spoštovane stranke, kmalu odpiramo spletno trgovino Prima, da boste lahko pohištvo kupovali iz udobja svojega doma. Do takrat pa nas lahko obiščete v salonu Prima v BTC City Murska Sobota. Uživajte v nakupovanju!
Spoštovane stranke, kmalu odpiramo spletno trgovino Prima, da boste lahko pohištvo kupovali iz udobja svojega doma. Do takrat pa nas lahko obiščete v salonu Prima v BTC City Murska Sobota. Uživajte v nakupovanju!
Načini plačila
1. Gotovinsko plačilo
2. Negotovinsko plačilo
Vse kreditne in debetne kartice domačih bank ter kartičnih družb in tistih tujih bank ter kartičnih družb, katerih avtorizacija je sprejeta na POS terminalu.
Možnost plačila do 60 mesecev, količina obrokov je odvisna od bančnega razmerja med komitentom in ponudnikom plačilne kartice.
Predstavljeni popusti veljajo za vse navedene načine plačila. Različne vrste popustov se ne seštevajo!
Plačila s kreditnimi karticami se izvajajo preko sistema plačila WSPay, zaščitenega s SSL protokolom, ki zagotavlja varnost plačila v skladu s svojimi protokoli in certifikati.
Kupec plača svoje naročilo s klikom na »Kupi«. Kupec nato vidi skupni znesek nakupa v svoji košarici (vključno z DDV-jem in s stroški dostave in/ali montaže izdelka, če je izbral navedene storitve).
Če kupec izbere način plačila z univerzalnim plačilnim nalogom ali s spletnim bančništvom, bodo vsi podatki, potrebni za izvedbo plačila, prikazani na koncu postopka naročanja. Kupec ima tudi možnost prenosa in tiskanja univerzalnega plačilnega naloga z vsemi podatki o plačilu.
V primeru, da kupec zavrne prejem pravilnega in nepoškodovanega izdelka, ki ga je naročil, ima trgovec pravico, zadržati znesek v višini 50% vrednosti izdelkov s popustom zaradi neposrednih stroškov, povezanih z dostavo.
Cenik dostave
obračun storitve dostave se nanaša na vrednost kupljenega blaga brez popusta.
pri dostavi in vnosu blaga je potrebno zagotoviti neoviran dostop ter vnos kupljenega blaga na mestu dostave.
Dostava z vnosom v prtličje
Dostava brez vnosa
Obračun
3,50 % vrednosti kupljenega blaga + 15,00 €
3,50 % vrednosti kupljenega blaga
Kuhinje in omare po meri
3% vrednosti kupljenega blaga + 15,00 €
3 % vrednosti kupljenega blaga
MIN znesek dostave
40,00 €*
25,00 €*
MAX znesek dostave
165,00 €*
150,00 €*
Vnos blaga
10,00 € za vsako nadstropje
-
*znesek dostave se lahko razlikuje glede na razdaljo dostavnega mesta na podlagi poštne številke in na mesto nakupa, več informacij o tem lahko dobite na blagajni (informacije o izjemah poštnih številk lahko preverite tudi tukaj)
*Dostava za dekoracije za dom COCO Maison znaša 6,63 €, če je znesek nakupa manjši od 132,72 €. Za zneske nad 132,72 € je dostava brezplačna.
Osebni prevzem
• osebni prevzem blaga v skladišču je brezplačen,
Dostava in prevzem blaga
Cena storitve dostave ni vključena v ceno izdelka, saj trgovec kupcu prepušča izbiro med dostavo in osebnim prevzemom naročenega izdelka v eni izmed izbranih poslovalnic.
Trgovec ob dostavi potrditve naročila kupcu po elektronski pošti posreduje potrdilo o plačilu. Trgovec bo kupcu, ki je izbral storitev dostave, po elektronski pošti poslal Obvestilo, da je izdelek pripravljen za dostavo in predvideni datum dostave, če pa je kupec izbral možnost prevzema v poslovalnici, mu bo trgovec poslal Obvestilo, da je izdelek pripravljen za prevzem v poslovalnici.
V primeru prevzema izdelkov v poslovalnici trgovca, naročenih izdelkov ni mogoče prevzeti takoj po plačilu, temveč zanje veljajo določeni dobavni roki. Trgovec bo kupca obvestil po telefonu o točnem datumu prevzema izdelka v poslovalnici trgovca.
Če se kupec odloči za dostavo izdelka, se dostava kupljenega izdelka opravi na naslov za dostavo, ki je naveden ob oddaji naročila. Dostava izdelkov kupcu se opravi izključno ob delovnih dneh med delovnim časom trgovca. Dostavljavec bo kupca obvestil po telefonu glede termina dostave. Če se kupec ne odzove na telefonski klic dostavljavca ali ga ne pokliče nazaj, trgovec ne bo dostavil izdelka na predvideni dan, ampak bo dobava opravljena drugi dan.
Če trgovec ne more opraviti dostave, ker na naslovu za dostavo ni kupca ali druge osebe, pooblaščene za prevzem izdelka, kljub telefonskemu dogovoru o času dostave, stroške neuspešne dostave izdelka plača kupec. V tem primeru se bosta kupec in trgovec dogovorila za nov rok dostave, kar pomeni, da lahko kupec glede na dogovor s trgovcem prevzame blago osebno v salonu.
Trgovec si pridržuje pravico do spremembe dogovorjenega datuma dostave zaradi oteževalnih okoliščin, ki nastanejo po sklenitvi pogodbe, in v dogovoru s kupcem predlagati nov datum dobave.
Dostava se opravi do vhoda v stanovanjski objekt pod pogojem, da dostavno vozilo lahko brez težav pride do dostavnega mesta. Dostop do stanovanjskega objekta mora biti prost, sicer se dostava opravi do najbližje točke, kjer je možno raztovarjanje.
Če kateri od naročenih izdelkov manjka, ga bo trgovec brezplačno dostavil v najkrajšem možnem času.
*Izdelke ni mogoče kupiti zunaj meja Slovenije.
Rok dobave
Rok dobave blaga v e-trgovino je naveden na vsaki postavki posebej.
Rok dobave začne teči po prejemu plačila na žiro račun oziroma po odobritvi avtorizacije kreditnih kartic.
Sobote, nedelje, prazniki in dela prosti dnevi se ne vštevajo v rok dobave.
V primeru, da kupec zavrne prejem pravilnega in nepoškodovanega izdelka, ki ga je naročil, ima trgovec pravico, da od plačanega zneska kupnine zadrži znesek neposrednih stroškov, povezanih z dostavo.
Storitev montaže z vgradnjo aparatov
storitev montaže se obračuna na vrednost kupljenega blaga brez popusta,
izdelki se dostavijo nesestavljeni,
storitev montaže se obračuna v višini 15 % na vrednost kupljenega blaga, minimalni znesek montaže je 50,00 €,
montaža kuhinj in omar po meri je 10 %, za vse ostale kuhinje pa 15 % vrednosti elementov,
montaža oblazinjenih sedežnih garnitur je 50,00 €, razen za modularne garniture, pri katerih je strošek montaže 10,00 € na modul (minimalni znesek montaže modularnih garnitur je 50,00 €, pri čemer se nasloni za roke ne obračunajo),
montaža oblazinjenih postelj znaša 50,00 €, razen boxspring postelj, kjer montaža znaša 70,00 €,
montaža jedilnih miz znaša 50,00 € na mizo, montaža modularnih jedilnih stolov je 10,00 € na stol,
storitev demontaže oblazinjenega pohištva zaradi nezmožnosti vstopa v prostor znaša 50,00 €, demontaže starega pohištva pri kupcu ne opravljamo,
montaža brez priključitve kuhinjskih aparatov, pomivalnih korit in pip je brezplačna, če so kupljeni v salonu Prima, v nasprotnem primeru znaša montaža 50,00 € na aparat ali pomivalno korito oz. 20,00 € za montažo pipe brez prikjučka na vodo.
montaža in priključitev kuhinjskih aparatov, umivalnikov in pip na energente in odtoke znaša 100,00 € na aparat, če niso kupljeni v salonu Prima, za aparate kupljene v salonu Prima pa odobrimo 50 % popusta na ceno storitve,
storitev montaže opravijo zaposleni pri trgovcu ob dostavi naročenih izdelkov kupcu. Za podrobnosti in razpoložljivost storitve montaže povprašajte v najbližjem salonu.
Storitev montaže brez vgradnje aparatov
storitev montaže se obračuna na vrednost kupljenega blaga brez popusta,
izdelki se dostavijo nesestavljeni,
storitev montaže se obračuna v višini 15 % na vrednost kupljenega blaga, minimalni znesek montaže je 50,00 €,
montaža kuhinj in omar po meri je 10 %, za vse ostale kuhinje pa 15 % vrednosti elementov,
montaža oblazinjenih sedežnih garnitur je 50,00 €, razen za modularne garniture, pri katerih je strošek montaže 10,00 € na modul (minimalni znesek montaže modularnih garnitur je 50,00 €, pri čemer se nasloni za roke ne obračunajo),
montaža oblazinjenih postelj znaša 50,00 €, razen boxspring postelj, kjer montaža znaša 70,00 €,
montaža jedilnih miz znaša 50,00 € na mizo, montaža modularnih jedilnih stolov je 10,00 € na stol,
storitev demontaže oblazinjenega pohištva zaradi nezmožnosti vstopa v prostor znaša 50,00 €, demontaže starega pohištva pri kupcu ne opravljamo,
montaža brez priključitve kuhinjskih aparatov, pomivalnih korit in pip je brezplačna, če so kupljeni v salonu Prima, v nasprotnem primeru znaša montaža 50,00 € na aparat ali pomivalno korito oz. 20,00 € za montažo pipe brez prikjučka na vodo,
storitev montaže opravijo zaposleni pri trgovcu ob dostavi naročenih izdelkov kupcu. Za podrobnosti in razpoložljivost storitve montaže povprašajte v najbližjem salonu.
Garancija in servis
storitev podaljšane garancije za dve dodatni leti znaša 80,00 €,
servis garancija plus (dva obiska serviserjev na željo stranke v garancijskem roku ali v podaljšanem garancijskem roku) znaša 280,00 €,
servisna storitev v primeru težav zaradi nestrokovne montaže ali ravnanja znaša 70,00 € na obisk serviserja.
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji urejajo razmerja med kupcem in trgovcem glede pogojev ter načina naročanja izdelkov, cen izdelkov, pogojev, načinov plačila, garancije, pravice kupca do pisne reklamacije na izdelke in storitve trgovca, pravice do odstopa od pogodbe, dobave izdelkov ter drugih storitev, ki jih ponuja trgovec, varstva osebnih in drugih podatkov ter drugih vprašanj, pomembnih za sklenitev kupoprodajne pogodbe preko spletne trgovine.
Za pogoje poslovanja veljajo Zakon o varstvu potrošnikov, Zakon o elektronskem poslovanju, Zakon o obligacijskih razmerjih in drugi veljavni predpisi Slovenije.
Trgovina si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni pogoje in določila. Vse spremembe bodo objavljene na spletni strani trgovca in bodo začele veljati v trenutku njihove objave na spletni strani. Vse spremembe pogojev bodo veljale za nakupe, opravljene po objavi takšnih sprememb.
Kupec je dolžan pred vsakim nakupom preveriti veljavne Splošne pogoje poslovanja.
Ti pogoji so uporabnikom storitev vedno na voljo, da jih lahko shranijo, ponovno uporabijo in reproducirajo.
Ti pogoji se štejejo za sestavni del vsake kupoprodajne pogodbe, sklenjene med trgovcem in kupcem preko spletne trgovine.
Trgovec
Naziv trgovca: Prima pohištvo d.o.o. Sedež: Razlagova ulica 4, 2000 Maribor Telefonska številka: (02) 8201100 Email: info@prima-pohistvo.si
Registrirano Okrožnem sodišču Maribor pod matično številko: 6187609000 Transakcijski račun: SI56 0400 0028 0729 096 odprt pri NOVA KBM d.d. Davčna številka: 96178132 Trgovec, ki prodaja preko spletne trgovine www.prima-pohistvo.si deluje v svojem imenu. Trgovec nima dodatnih stroškov za sredstva komunikacije na daljavo. Izdelkov ni mogoče kupiti izven meja Republike Slovenije.
Kupec
Kupec izdelka je vsaka fizična oseba, ki kupuje izdelke preko spletne trgovine na način, ki je urejen s temi Splošnimi pogoji, in sicer, ko izbere vsaj en izdelek, ga da v košarico, plača s kreditno/debetno kartico, z elektronskim bančništvom, bančnim nakazilom (s plačilnim nalogom) na banki ali pošti in pošlje naročilo trgovcu.
Kupec je lahko le polnoletna in opravilno sposobna oseba. Pogodbo lahko v imenu in za račun mladoletnikov ali opravilno nesposobnih osebsklenejo njihovi zakoniti zastopniki ali skrbniki. Delno opravilne osebe lahko sklenejo pogodbo le s soglasjem svojega zakonitega zastopnika ali skrbnika. Trgovec ne odgovarja za dejanja, ki so v nasprotju s to določbo.
Cene
Preko spletne trgovine www.prima-pohistvo.si je kupcu omogočen nakup dela prodajnega programa, ki se nahaja na spletni strani trgovca.
Vse cene so maloprodajne cene, izražene so v evrih in vključujejo DDV ter veljajo za vse načine plačila v trenutku nakupa. Navedene maloprodajne cene veljajo izključno za nakup izdelkov preko spletne trgovine in se lahko razlikujejo od maloprodajnih cen v prodajnih salonih. Maloprodajne cene veljajo v primeru plačila z načini plačila in pogoji v nadaljevanju.
Predstavljene maloprodajne cene veljajo v času prejema naročila.
Akcijske ponudbe veljajo samo v času naročila in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Dodatne storitve, ki jih kupec lahko izbere (dostava in montaža), niso vključene v ceno izdelka.
Internetska trgovina
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Pridržujemo si pravico do začasne prekinitve prodaje nekaterih ali vseh izdelkov ali za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma onemogočimo dostop do spletne trgovine. Zaradi očitne napake v spletni trgovini (npr. vidno napačna cena) imamo možnost preklica naročila.
Slike in informacije o izdelku
Slike in opisi niso nujno enaki izdelku. Trgovec si pridržuje pravico do napak v opisu in slikah izdelka.
Odstopanja v površini, barvi lesenih površin in obliki, ki so običajna na trgu, ostajajo pridržana. Pridržana so tudi običajna odstopanja pri tekstilu (npr. dekoracija in material pohištva) in majhna odstopanja v izvedbi glede na vzorce materialov, predvsem glede na barvni odtenek, saj so vzorci oziroma modeli kupcu predstavljeni le z namenom informiranja ter približevanja značilnosti izdelka, brez zagotavljanja enakosti.
Trgovec se zavezuje, da bo v največji možni meri poskušal zagotoviti ažurnost in točnost podatkov na spletni strani, zlasti v zvezi s ceno ponujenih izdelkov ter storitev. Trgovec ne odgovarja za morebitne napake v opisu izdelka, slikah in napakah, ki jih povzročijo spremembe cen ter posodobitve strani.
V primeru takšne napake, še posebej, če cena, ki je prikazana na spletni strani ne bi ustrezala dejanski ceni izdelka, bo trgovec o tem nemudoma obvestil kupca in mu omogočil preklic ali spremembo naročila.
Če se kupec odloči za preklic naročila izdelka, mu bo trgovec v najkrajšem možnem času, najpozneje pa v 7 dneh od dneva obvestila kupca o preklicu naročila, vrnil plačani znesek (povečan za predpisano obrestno mero).
Registracija uporabnikov in naročanje izdelkov
Izdelke je mogoče naročiti v spletni trgovini, naroči pa jih lahko samo registriran uporabnik. Registracija se opravi z ustvarjanjem uporabniškega računa. Registracija je brezplačna. Ob registraciji uporabnik ustvari uporabniško ime in geslo. Uporabnik je odgovoren za vsa dejanja in naročila pod svojim uporabniškim imenom.
Registrirani uporabnik/kupec je odgovoren za točnost in popolnost podatkov, vnesenih ob registraciji ter nakupu.
Naročanje izdelka poteka preko spletne košarice. Ko kupec izvede naročilo, je pogodba sklenjena, prodajalec pa kupca o sklenitvi pogodbe obvesti po elektronski pošti, da je bila pogodba sklenjena z dostavo Potrditve o naročilu po e-pošti. Potrditev naročila vsebuje podatke o naročilu, naslov za dostavo, način plačila, ceno/cene, kontaktne podatke službe za pomoč strankam in druge podatke v skladu z zakonom. Poleg potrditve naročila bodo kupcu dostavljeni tudi Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine in Obvestilo o pravici do enostranske odpovedi, katere je sestavni del Obrazec o pravici do enostranske odpovedi pogodbe, s sprejetjem le-teh pa kupec izrecno soglaša, da mu se Splošni pogoji poslovanja in Obvestilo o pravici do enostranske odpovedi pogodbe, katere je sestavni del Obrazec o pravici do enostranske odpovedi pogodbe, dostavijo na navedeni način, in sicer po elektronski pošti.
Po pošiljanju potrditve naročila lahko kupec spremeni naročilo samo tako, da se obrne na službo za pomoč strankam na: podpora@prima-pohistvo.si
V spletni trgovini lahko kupec svoje naročilo plača s klikom na »Kupi«. V košarici bo nato viden skupni znesek nakupa (s stroški dodatnih morebitno izbranih storitev, npr. dobave in/ali montaže z vključenim DDV-jem).
Trgovec bo kupcu dostavil izdelke v naročeni količini, če so le-ti na voljo. V primeru prodaje izdelka do izteka zaloge si trgovec pridržuje pravico do preklica naročila, če je naročeni izdelek razprodan. V tem primeru bo trgovec kupca obvestil o preklicu naročila in kupcu v najkrajšem možnem času vrnil plačano kupnino.
Če trgovec določenega izdelka ne more dostaviti v določenem roku, ker naročenega izdelka ni v skladišču ali ga pri dobavitelju ni več mogoče naročiti, bo trgovec o tem kupca pisno obvestil, tako da mu bo po elektronski pošti poslal obvestilo o zamudi pri dostavi naročenega blaga , kupec pa lahko naročilo prekliče ali sprejme nov dobavni rok.
Če se kupec odloči za preklic naročila izdelka, mu bo trgovec v najkrajšem možnem času, najpozneje pa v 7 dneh od dneva zamude, vrnil plačani znesek (povečan za predpisano obrestno mero).
Garancija
Za vse izdelke, za katere prodajalec zagotavlja garancijo, veljajo garancijski pogoji, navedeni v garancijskem listu. Trgovec jamči, da bo izdelek, uporabljen v skladu s priloženimi navodili in garancijskim listom, v garancijskem roku pravilno deloval. Trgovec se zavezuje, da bo v primeru okvare in drugih morebitnih napak popravilo izvedel v razumnem roku ali zamenjal izdelek v skladu z Zakonom o obligacijskih razmerjih. Pravica do uporabe garancije se uveljavlja le ob predložitvi računa. Kupec je dolžan hraniti garancijski list in račun.
Varnost plačila
Trgovec uporablja WSPay za spletna plačila. WSPay je varen sistem za spletna plačila, plačila v realnem času, kreditne in debetne kartice ter druga plačilna sredstva. WSPay kupcu in trgovcu zagotavlja varen vnos in prenos vnesenih podatkov o kartici, kar potrjuje tudi certifikat PCI DSS, ki ga ima WSPay. WSPay uporablja 256-bitno šifriranje SSL certifikata in kriptografski protokol TLS 1.2 kot najvišjo raven zaščite pri vnosu ter prenosu podatkov.
Odgovornost za stvarne napake izdelka
Trgovec odgovarja za stvarne napake izdelkov, ki jih prodaja na svoji spletni strani v skladu s pozitivnimi predpisi, zlasti Zakonom o obligacijskih razmerjih Slovenije in Zakonom o varstvu potrošnikov.
Trgovec odgovarja za stvarne napake stvari ob prenosu tveganja na kupca (trenutek izročitve stvari kupcu ali tretji osebi, ki jo določi kupec, ki ni prevoznik), ne glede na to, ali mu je bila stvarna napaka znana. Trgovec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki nastanejo po prenosu tveganja na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal pred tem. Predpostavlja se, da je napaka, ki je nastala v šestih mesecih od prenosa tveganja na kupca, obstajala v času prenosa tveganja, razen če trgovec dokaže drugače ali če iz narave stvari ali narave napake izhaja nasprotno.
Kupec je dolžan trgovca obvestiti o obstoju vidnih napak v dveh mesecih od dneva odkritja napake, najkasneje pa v dveh letih od prenosa tveganja na kupca.
Ko se ob prevzemu stvari od kupca izkaže, da ima stvar napako, ki je ni bilo mogoče odkriti z običajnim pregledom ob prevzemu, je kupec pod grožnjo izgube pravic dolžan prodajalca obvestiti v roku dveh mesecev od datuma odkrite napake.
Trgovec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo po preteku dveh let od dobave stvari.
Pravice kupca, ki je prodajalca pravočasno obvestil o obstoju napake, prenehajo po poteku dveh let, šteto od dneva pošiljanja obvestila prodajalcu, razen če jih kupec ni mogel uveljavljati zaradi goljufije prodajalca.
Če se ugotovi obstoj stvarne napake, ima lahko trgovec v skladu z določbami Zakona o obligacijskih razmerjih eno od naslednjih obveznosti:
odprava napake,
izročitev druge stvari brez napake,
znižanje cene,
odpoved pogodbe.
V primeru, da so napake posledica nestrokovnega zagona, upravljanja, skladiščenja, vzdrževanja ali drugih nestrokovnih posegov kupca, trgovec ne odgovarja.
Plačila
Reklamacija se prijavi v prodajnem salonu iz katerega je bil izdelek dostavljen ali preko e-pošte: podpora@prima-pohistvo.si.
Naročeni izdelki so pakirani tako, da se z običajnim rokovanjem pri transportu/dostavi ne poškodujejo.
Če se pošiljka poškoduje med prevozom, je takšna poškodba vidna ob prevzemu pošiljke, v tem primeru kupec ni dolžan prevzeti pošiljke.
Če so napake posledica nestrokovne montaže, dobave, skladiščenja, vzdrževanja ali drugih nestrokovnih posegov kupca, trgovec ne odgovarja.
Uveljavljanje pravic iz prijavljene reklamacije se uresničuje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in Zakonom o obligacijskih razmerjih.
Odpoved in prenehanje pogodbe
Kupec lahko prekliče naročilo kadarkoli do trenutka dostave izdelka kupcu tako, da pošlje izjavo o preklicu naročila po elektronski pošti na naslov: podpora@prima-pohistvo.si.
Če je naročilo preklicano, preden so izdelki zapustili skladišče trgovca, ima kupec pravico zahtevati vračilo celotnega zneska, plačanega za izdelke in druge izbrane storitve.
Po preklicu naročila bo kupec po e-pošti prejel Potrdilo o preklicu naročila.
Pravica do odstopa od pogodbe na podlagi 79. člena IV. poglavja Zakona o varstvu potrošnikov:
Kupec ima pravico, da brez navedbe razlogov v roku 14 dni enostransko odpove pogodbo, sklenjeno zunaj poslovnih prostorov ali sklenjeno na daljavo.
Predmetni rok začne teči z dnem, ko se blago, ki je predmet pogodbe, izroči kupcu ali tretji osebi, ki jo določi kupec, ki ni prevoznik.
Če je kupec v enem naročilu naročil več kosov blaga, ki jih je treba dostaviti ločeno, oziroma če je blago dostavljeno v več kosih ali več pošiljkah, začne teči rok od dneva, ko je bil zadnji kos ali zadnja pošiljka blaga izročena kupcu ali tretji osebi, ki jo določi kupec, ki ni prevoznik.
Če prodajalec kupca ne obvesti o pravici kupca do enostranske odpovedi pogodbe, ta pravica preneha v 12 mesecih po poteku odpovednega roka (12-mesečni rok začne teči po poteku 14-dnevnega roka, predvidenega za redno odpoved v primeru ustreznega obvestila). Če pa je obvestilo o pravici do enostranske odpovedi dostavljeno v roku 12 mesecev, pravica do enostranske odpovedi preneha s potekom roka 14 dni od dneva, ko kupec prejme to obvestilo.
Kupec je dolžan pred iztekom roka za enostransko odpoved pogodbe trgovca obvestiti o svoji odločitvi o odpovedi pogodbe preko Obrazca o enostranski odpovedi pogodbe, ki ga najdete tukaj: Obrazec o enostranski odpovedi pogodbeali preko katerekoli druge nedvoumne izjave, ki izraža njegovo voljo o odpovedi pogodbe, poslane po elektronski pošti na naslov trgovca: podpora@prima-pohistvo.si ali s priporočeno pošto na naslov sedeža trgovca: Razlagova ul. 4, 2000 Maribor.
Kopijo obrazca za enostransko odpoved, ki se nahaja na spletni strani trgovca, lahko kupec elektronsko izpolni in pošlje.
Trgovec se zavezuje, da bo potrošniku nemudoma posredoval Potrdilo o prejemu izjave o odpovedipo elektronski pošti, ki jo bo kupec navedel v obrazcu ali v Izjavi o odpovedi.
Kupec je dolžan poslati Izjavo o odpovedi pogodbe pred iztekom roka za odpoved pogodbe.
Kupec je dolžan blago vrniti brez odlašanja, najkasneje pa v 14 dneh od dneva, ko je trgovca obvestil o svoji odločitvi o odpovedi pogodbe.
Kupec poravna neposredne stroške vračila blaga po veljavnem ceniku dostave.
Trgovec se zavezuje, da bo kupcu vrnil celoten znesek vplačanih sredstev v štirinajstih (14) dneh po prejemu pisnega obvestila o odpovedi pogodbe.
Trgovec ni dolžan vrniti kupnine preden ne prejme blaga, razen če je sam ponudil prevzem blaga, ki mu ga je vrnil kupec, ali po tem, ko mu je potrošnik predložil dokazilo, da je blago poslal nazaj trgovcu, če bi bil trgovec o tem obveščen pred prejemom blaga.
Trgovec se zavezuje, da bo vračilo izvedel z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil ob plačilu, razen če se kupec izrecno strinja z drugim plačilnim sredstvom in ob predpostavki, da kupec za takšno vračilo ni dolžan plačati nobenih dodatnih stroškov.
Kupec v skladu s 6. odstavkom 84. člena Zakona o varstvu potrošnikov odgovarja za vsako zmanjšanje vrednosti kupljenega izdelka, ki je posledica ravnanja s kupljenim izdelkom, razen za tisto, kar je bilo potrebno za določitev narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga.
Če kupec vrne izdelek, ki je bil sestavljen, in če obstaja možnost, da bi z demontažo izdelka lahko povzročil nadaljnjo škodo na izdelku, je treba izdelek pustiti sestavljen in stopiti v stik s trgovcem.
Izključitev pravice do odstopa od pogodbe
Kupec nima pravice do odpovedi v primerih, predpisanih v 86. členu Zakona o varstvu potrošnikov, zlasti če:
je trgovec v celoti izpolnil pogodbo o opravljanju storitev, izpolnitev pa se je začela z izrecnim predhodnim prenehanjem potrošnika in njegovo potrditvijo, da je seznanjen z dejstvom, da bo izgubil pravico do enostranske odpovedi pogodbe, če bo storitev v celoti izpolnjena;
je predmet pogodbe blago ali storitev, katerih cena je odvisna od sprememb na finančnem trgu, ki so izven vpliva trgovca in do katerih lahko pride v času trajanja pravice potrošnika do enostranske odpovedi pogodbe;
je predmet pogodbe blago, ki je izdelano po specifikaciji potrošnika ali je jasno prilagojeno potrošniku;
je predmet pogodbe blago, ki je zaradi svoje narave po dobavi neločljivo pomešano z drugimi stvarmi.
Trajanje pogodbe
Pogodba, ki jo kupec sklene s trgovcem, je enkratna pogodba o nakupu in prodaji izdelkov na daljavo ter velja za izvršeno z dobavo blaga in plačilom, ki ga opravi kupec, v primeru, da ni odpovedana. Ti pogoji nakupa so sestavni del pogodbe.
Pisne pritožbe in spori
Ti splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in drugimi predpisi Sovenije. Kupci lahko svoje pisne reklamacije na izdelke ali storitve prodajalca oddajo neposredno v poslovnih prostorih na sedežu prodajalca ali jih pošljejo na naslov prodajalca: Razlagova ul. 4, 2000 Maribor, in sicer po pošti, faksu ali elektronski pošti na naslov: podpora@prima-pohistvo.si kot je navedeno v podatkih prodajalca.
Prodajalec je dolžan brez odlašanja potrditi, da je od kupca prejel pisno reklamacijo, najkasneje v 15 (petnajstih) dneh od dneva prejema pisne reklamacije pa mora nanjo odgovoriti.
V primeru spora med kupcem in trgovcem se lahko vloži vloga pri Častnem sodišču Hrvaške gospodarske zbornice, Častnem sodišču Hrvaške obrtne zbornice ali predlog za spravo v spravnih centrih.
V primeru spora si bosta kupec in trgovec prizadevala težavo rešiti sporazumno ter po mirni poti, v nasprotnem primeru je pristojno sodišče v Bjelovarju.
V skladu uredbo št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta obstaja obveznost za trgovce, ki sodelujejo v spletnih prodajnih pogodbah, da na svojih spletnih straneh zagotovijo elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov. Do spletne platforme za reševanje potrošniških sporov lahko kupec dostopa prek te povezave:
Registrirano Okrožnem sodišču Maribor pod matično številko: 6187609000 Transakcijski račun: SI56 0400 0028 0729 096 odprt pri NOVA KBM d.d. Davčna številka: 96178132
Zbiranje in obdelava osebnih podatkov
Z registracijo na spletni strani www.prima-pohistvo.si kupec daje osebno soglasje, da prodajalec kot upravljavec zbira, uporablja, obdeluje in prenaša njegove osebne podatke, na primer za namen sklepanja ter izpolnjevanja pravic in obveznosti iz prodajne pogodbe, analiziranja poslovanja trgovca, analiziranja ter izboljševanja izkušenj strank, evidenc zaključenih naročil, trženja, dostave naročenih izdelkov, tehnične podpore strankam, avtorizacije plačil s kreditnimi in debetnimi karticami.
Trgovec se kot upravljavec podatkov osredotoča na varstvo zbranih osebnih podatkov in njihovo obdelavo v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov ter Zakonom o izvajanju Splošne uredbe o varstvu podatkov.
Prodajalec je za upravljavca podatkov imenoval pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov s katero lahko kupec/uporabnik stopi v stik preko e-naslova: podpora@prima-pohistvo.si ali na poštni naslov prodajalca, Razlagova ul. 4, 2000 Maribor.
Trgovec obdeluje osebne podatke kupca/uporabnika, ker zakonski predpisi zahtevajo določena dejanja, ali ker je obdelava potrebna za izvajanje pogodbe, katere stranka je kupec, ali za izvajanje predpogodbenih dejanj na podlagi zakonitega interesa trgovca, razen če nad temi interesi prevladajo interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznika, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov.
Če trgovec ne more obdelati podatkov stranke na podlagi zgoraj navedenih pravnih podlag, bo zahteval soglasje uporabnika/kupca.
Uporabnik/kupec lahko soglasje kadarkoli prekliče, če obdelava osebnih podatkov temelji na njem, tako da pošlje obvestilo o preklicu soglasja na elektronski naslov: podpora@prima-pohistvo.si.
Kupci/uporabniki naše spletne strani imajo ves čas naslednje pravice:
Pravica do obveščenosti o obdelavi osebnih podatkov in pravica do dostopa do podatkov
Pravica do prenosljivosti podatkov
Pravica do omejitve obdelave
Pravica do vložitve pritožbe
Pravica do popravka netočnih in dopolnitve nepopolnih podatkov
Pravica do izbrisa
Več in podrobneje o pravicah uporabnikov/kupcev v zvezi z varstvom osebnih podatkov preberite v naši Izjavi o zasebnosti.
Če želi uporabnik/kupec uveljavljati katero od zgoraj navedenih pravic, se lahko obrne na trgovca na naslovu: PRIMA POHIŠTVO, d. o. o., Razlagova ul. 4, 2000 Maribor, z navedbo »Pooblaščenec za varstvo podatkov« ali po e-pošti na: podpora@prima-pohistvo.si in po telefonu na (02) 820 11 01.
Trgovec bo zbrane podatke hranil le toliko časa, kolikor je potrebno za dosego zgoraj navedenega namena, za katerega so bili zbrani ali obdelani. Trgovec hrani določene osebne podatke za obdobje, določeno z zakonom ali drugim predpisom, ki zavezuje trgovca, da hrani podatke. Če je uporabnik/kupec dal soglasje trgovcu, bo trgovec obdeloval osebne podatke do preklica soglasja.
Trgovec kot upravljavec zbira podatke, ki so potrebni za izpolnitev njegove obveznosti dobave izdelka in storitve, kot so: ime, priimek, naslov, telefonska številka in/ali številka mobilnega telefona, e-poštni naslov, finančni podatki, kot so podatki o kreditni ali debetni kartici ali drugi podatki o plačilu, ki jih uporabnik/kupec posreduje ob naročilu in/ali plačilu.
Trgovec se zavezuje, da bo osebne podatke kupcev/ uporabnikov varoval tako, da bodo vsi podatki o uporabniku/kupcu hranjeni in dostopni le zaposlenim, ki te podatke potrebujejo za opravljanje svojega dela. Podatki so shranjeni v varnem okolju, zaščiteni pred nepooblaščenim dostopom, razkritjem, uporabo, spreminjanjem ali uničenjem.
Trgovec osebnih podatkov ne bo posredoval brez predhodnega soglasja uporabnika/kupca, razen:
zunanjim izvajalcem, ki obdelujejo podatke samo za ime, za račun, pod vodstvom in nadzorom družbe,
državnim organom na podlagi njihove obrazložene pisne zahteve za namen vodenja določenega postopka.
Več o pogojih varstva osebnih podatkov in pravicah uporabnika/kupca si lahko preberete v naši Izjavi o zasebnosti.
Piškotki
Spletna stran trgovca uporablja piškotke, da lahko spletna trgovina prepozna in si zapomni uporabnika ter tako omogoči realizacijo nakupa.
Piškotki so besedilne datoteke, ki jih na računalnik uporabnika namesti internetni strežnik, ki ga uporabnik uporablja. Ustvarijo se, ko brskalnik na uporabnikovem računalniku naloži obiskano spletno mesto, ki nato pošlje podatke v brskalnik in ustvari besedilno datoteko. Brskalnik prikliče in pošlje datoteko na spletni ciljni strežnik (spletna mesta, strani), ko se uporabnik nanj vrne. Piškotki so lahko začasni (shranjujejo se le med obiski spletnih strani) ali trajni (na uporabnikovem računalniku ostanejo shranjeni tudi po obisku).
Spletna mesta trgovca uporabljajo tudi piškotke tretjih oseb za pridobivanje statističnih podatkov o obiskih in načinu uporabe spletnega mesta. Zbrani podatki vključujejo IP naslov uporabnika, podatke brskalnika, jezik, operacijski sistem in druge standardne podatke, zbrane ter analizirane izključno v anonimni in množični obliki.
Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke. Uporabnik lahko to prepreči z blokiranjem piškotkov v nastavitvah spletnega brskalnika. Ker je namen piškotkov omogočiti uporabo in izboljšati storitve spletnih strani in njihovih procesov, se mora uporabnik zavedati, da lahko blokiranje ali brisanje piškotkov onemogoči ali spremeni delovanje teh funkcij.
Prima za vas vodi celoten proizvodni proces pohištva, od razvoja izdelka in proizvodnje do dostave in montaže.
Domača surovina
Prima za proizvodnjo pohištva Prima uporablja vrhunske domače surovine.
Garancija kakovosti
Prima, certificiran proizvajalec pohištva, zagotavlja vrhunsko kakovost in kontrolirane dobavitelje.
Kratki dobavni roki
Lasten razvoj izdelkov, proizvodnja, dobava in montaža našim strankam omogoča kratke dobavne roke.
Veliko število salonov
Prima je največja trgovska veriga pohištva v regiji z razvejano maloprodajno mrežo s skoraj 70 saloni na trgu jugovzhodne Evrope.
Hitra montaža in dobava
Lastna proizvodnja in hitra izdelava omogočata kvalitetno in hitro dostavo ter montažo na vašem naslovu.
Strokovno svetovanje
Vrhunska ekipa Prima strokovnjakov vam je na voljo pri izbiri celovite rešitve za opremljanje stanovanj, apartmajev ali počitniških hiš.
Individualni pristop
Za vas opravimo brezplačno izmero v vašem domu in predlagamo idejno rešitev za opremljanje notranjosti.
Lasten dizajn
Lastna proizvodnja
Najboljša kakovost
Ta stran vsebuje piškotke
Za boljšo uporabniško izkušnjo uporabljamo piškotke. V skladu z novimi smernicami o zasebnosti vas moramo pri uporabi piškotkov vprašati za vaše soglasje. Preberite več.
Ovi su kolačići neophodni kako bi internetska stranica radila i ne mogu se isključiti. Oni su uobičajeno postavljeni kao odgovori na Vaše zahtjeve za usluge, poput postavki zaštite osobnih podataka, ispunjavanje ili odjavljivanje obrazaca. Možete postaviti da Vaš preglednik odbija kolačiće ili Vam javlja o njima - ali neki dijelovi stranice tad neće raditi. Ovi kolačići ne spremaju nikakve informacije kojima Vas se može identificirati.
Ovi kolačići omogućavaju nam brojati posjete i promet kako bismo mogli poboljšati rad naše internetske stranice. Oni nam pomažu prepoznati koje se stranice posjećuju te kako se posjetitelj kreće po stranici. Sve informacije koje ovi kolačići prikupljaju zbrajaju se pa su anonimni. Ako odbijete korištenje ovih kolačića, nećemo znati kad posjećujete stranicu te nećemo moći pratiti njezin rad.
Ove kolačiće mogu na našu stranicu postaviti naši oglašivački partneri. Mogu ih koristiti te tvrtke kako bi izgradile profil Vaših interesa te prikazali relevantne oglase na našim stranicama. Oni ne spremaju osobne podatke. Ako odbijete ove kolačiće, iskustvo oglasa neće biti prilagođeno.