Spoštovane stranke, kmalu odpiramo spletno trgovino Prima, da boste lahko pohištvo kupovali iz udobja svojega doma. Do takrat pa nas lahko obiščete v salonu Prima v BTC City Murska Sobota. Uživajte v nakupovanju!
PRIMA POHIŠTVO, proizvodnja in trgovina pohištva, d.o.o., Razlagova ulica 4, 2000 Maribor, DŠ: SI 96178132 (v nadaljevanju: PRIMA) vodi program nagrajevanja zvestobe z imenom PRIMA program (v nadaljevanju: Program).
Ti pogoji uporabe programa zvestobe (v nadaljevanju: pogoji) urejajo razmerje med Primo kot vodjo Programa in vsako osebo, ki prostovoljno sodeluje v Programu kot njen član.
Člani Programa so se dolžni seznaniti s temi pogoji in drugimi dokumenti, na katere se pogoji nanašajo. Veljavni pogoji so na voljo v elektronski obliki na spletni strani www.prima-pohistvo.si.
O vseh spremembah teh pogojev bo Prima obvestila člane z objavo na spletni www.prima-pohistvo.si.
Z vsako uporabo Prima kartice, ki jo izda Prima kot dokazilo o članstvu v Programu, član potrjuje, da sprejema Pogoje uporabe in Pravila programa, ki veljajo med uporabo kartice, ter druge povezane dokumente.
Ta različica pogojev velja od 1. 3. 2024.
O Programu
Namen Programa je:
omogočiti članom programa različne ugodnosti v razstavnih salonih Prima z nakupom izdelkov in storitev ter s sodelovanjem v promocijskih aktivnostih, organiziranih v okviru Programa;
člane Programa po e-pošti obveščati o posebnih ponudbah, promocijah, nagradah in dogodkih, povezanih s 100 % tvoj klub ugodnosti, trendih, novih izdelkih, posebnih prodajnih priložnostih ter nagradnih igrah in drugih novicah ter informacijah, povezanih s poslovanjem podjetja Prima.
S transakcijami ali nakupi v Primi in s sodelovanjem v promocijskih dejavnostih, organiziranih v okviru Programa, člani pridobijo nagradne točke v skladu s pravili nagrajevanja.
Vse ugodnosti Programa, vključno s točkami, so navedene v Pravilih programa, ki so na voljo na spletni strani www.prima-pohistvo.si in vsebujejo informacije o Programu ter obračunskih obdobjih, vrednosti in načinu obračuna nagradnih točk ter druge informacije, povezane z nagradami in ugodnostmi Programa. Pravila programa se lahko kadarkoli spremenijo. Sprememba pravil nagrajevanja ne pomeni spremembe teh pogojev.
Člani Programa lahko od podjetja Prima prejmejo različne ugodnosti, odvisno od njihovih potrošniških navad, dodatnih podatkov in izkazanih interesov ter drugih značilnosti v okviru Programa. Prima lahko članu zavrne dodelitev ugodnosti in odvzame (prekliče) ugodnost, ki mu je bila dodeljena.
Dodeljene ugodnosti se lahko odvzamejo (prekličejo), če se ugotovi, da (a) jih član ni pravočasno uporabil ali (b) je član kršil pogoje in/ali Pravila nagrajevanja in/ali druge pogoje Programa, ki veljajo za člane Programa, ali (c) je bila članu ugodnost dodeljena pomotoma ali (d) je član iz kakršnega koli razloga vrnil ali zamenjal kupljeni izdelek/storitev, ki je bil pogoj za prejem ugodnosti.
Samo člani, ki posredujejo vse zahtevane informacije in v primeru njihove spremembe ustrezno obvestijo Primo, lahko izkoristijo vse ugodnosti Programa.
Pridobitev članstva v Programu
Oseba, ki želi postati član Programa, je dolžna izpolniti prijavnico za Program v poslovalnici Prime.
Prijavnico izpolni v skladu z navodili na prijavnici. Oseba z izpolnitvijo prijavnice odda prijavo za članstvo v Programu in brezpogojno sprejme te Pogoje uporabe in Pravila nagrajevanja ter druga pravila, navedena v Pravilih.
Prima obravnava le veljavno izpolnjeno prijavnico iz katere je mogoče ugotoviti identiteto prosilca.
V primeru suma na nepravilno ali neresnično izpolnjeno prijavnico lahko Prima od osebe, navedene na prijavnici, zahteva dodatne podatke. Oseba, katere podatki so navedeni na prijavnici, se šteje za prosilca. Članstvo v Programu je brezplačno in prostovoljno.
Prima morda ne bo mogla zagotoviti nekaterih ali vseh ugodnosti (storitev) iz Programa, če prosilec za članstvo v Programu zavrne nekatere zahtevane podatke v prijavnici (npr. datum rojstva).
Prima z izdajo Prima kartice sprejme prosilca v Program, Prima kartica pa je dokazilo o članstvu v Programu.
Član je dolžan krajo ali izginotje svoje Prima kartice nemudoma prijaviti Primi in je sam odgovoren za škodo, ki bi lahko nastala zaradi nepooblaščene uporabe njegove Prima kartice. Prepovedano je kopirati Prima kartico.
Član lahko svojo Prima kartico uporablja v skladu s temi pravili in izključno za namene Programa.
O članih Programa
Člani Programa so lahko samo polnoletne fizične osebe, ki imajo prijavljeno začasno ali stalno prebivanje v Evropski uniji.
Člani Programa so lahko tudi pravne osebe. Pravne osebe ne prejmejo rojstnodnevnega popusta niti ne morejo zbirati ali uporabljati točk.
Članstvo v Programu lahko člani uporabljajo izključno za osebne potrebe (Prima ima pravico omejitve dodeljevanja točk, v primeru nakupa količin, ki po stališču Prime presegajo običajne potrebe gospodinjstva), ob predložitvi lastne Prima kartice.
Član prevzema odgovornost za vsa dejanja, ki jih opravi s svojo Prima kartico. V primeru izgube ali kraje Prima kartice je član dolžan prijaviti izginotje takoj, ko ugotovi izgubo, in sicer na telefonsko številko (02) 8201101 ali po elektronski pošti na podpora@prima-pohistvo.si.
O zasebnosti in osebnih podatkih
Prima, kot vodja Programa, obdeluje osebne podatke, zbrane od članov Programa s posredovanjem podatkov ob prijavi v članstvo, in podatke, zbrane o članih med njihovo uporabo Programa. Te podatke obdelujemo za namene obveščanja stranke o novostih iz prodajnega programa, ugodnostih, popustih itd.. Podatki se shranjujejo, dokler je stranka član Programa oz. dokler ne potečejo roki za uveljavljanje morebitnih zahtevkov oz. do poteka roka, ki ga določajo predpisi.
Pravila zasebnosti programa Prima (v nadaljevanju: Pravila zasebnosti) so na voljo na spletni strani www.prima-pohistvo.si v razdelku Pravila in vsebuje več podatkov o tem, kako se obdelujejo osebni podatki članov, o varstvu osebnih podatkov, o pravicah članov v zvezi z njihovimi osebnimi podatki, o obdobju hrambe osebnih podatkov in drugih s tem povezanih podatkih. Sprememba Pravil zasebnosti ne pomeni spremembe teh Pravil.
Prenehanje članstva v Programu
Članstvo v Programu preneha (1) s prenehanjem Programa, (2) z izstopom člana, (3) z izključitvijo člana.
Prima ima pravico kadarkoli prekiniti Program in spremeniti katerikoli element Programa.
Program se prekine od trenutka, navedenega v odločitvi Prime o prekinitvi Programa.
Član ima pravico, da kadarkoli izstopi iz Programa.
Član lahko izstopi iz Programa s klicem na telefonsko številko(02) 8201101 ali s pošiljanjem elektronske pošte na naslov podpora@prima-pohistvo.si ali s pošiljanjem pisnega obvestila na naslov PRIMA POHIŠTVO, proizvodnja in trgovina pohištva, d.o.o., Razlagova ulica 4, 2000 Maribor. Izstop se izvede v roku tridesetih (30) dni od trenutka, ko je Prima prejela ustrezno Zahtevo za izstop iz Programa.
Prima lahko člana brez posebnega ali predhodnega opozorila izključi iz Programa (1) v primeru suma, da član krši ta Pravila ali dokumente, ki se nanašajo na ta Pravila ali (2) če je potrebno, da Prima izpolni pogodbeno ali zakonsko obveznost ali (3) če so njegovi podatki očitno nepravilni in (4) v drugih primerih, določenih v teh Pravilih.
Z dnem prenehanja Programa, oziroma z dnem izstopa člana ali z dnem izključitve člana, član trajno izgubi vse svoje članske pravice, vključno s pravico do vseh predhodno pridobljenih ugodnosti in točk.
Član naj kartico uniči na koncu odpovednega roka ali, v primeru odpovedi s takojšnjim učinkom, takoj po prejemu obvestila o odpovedi.
Omejitev odgovornosti vodje Programa
Prima ne prevzema nobene odgovornosti za škodo (materialno ali nematerialno), ki je nastala (1) zaradi neobveščanja člana o ugodnosti, ki je zaradi tega ni mogel uveljaviti in/ali (2) zaradi napake v delovanju sistema in napačno dodeljenih ugodnosti (vključno z napačno dodeljenimi ali odvzetimi točkami) in/ali (3) zaradi izginotja ali zmanjšanja točk ali drugih ugodnosti zaradi nepooblaščenega dostopa do Priminega sistema (vdor v sistem in podobno) in/ali (4) zaradi kraje, izgube, kopiranja ali druge nepooblaščene uporabe Prima kartice in točk ali drugih ugodnosti in/ali (5) zaradi situacije, v kateri začasno ni mogoče uporabiti ugodnosti Programa pri določeni transakciji in/ali (6) zaradi dejanja ali dejavnosti člana Programa, ki vključuje dejanja tretjih oseb, katerim je član dal številko svoje Prima kartice ali omogočil dostop do svojega računa.
Prima ne prevzema nobene odgovornosti za točnost podatkov, navedenih v prijavnici člana, niti ne prevzema nobene odgovornosti za morebitno škodo (materialno ali nematerialno), ki bi lahko iz tega nastala.
Lastna proizvodnja
Prima za vas vodi celoten proizvodni proces pohištva, od razvoja izdelka in proizvodnje do dostave in montaže.
Domača surovina
Prima za proizvodnjo pohištva Prima uporablja vrhunske domače surovine.
Garancija kakovosti
Prima, certificiran proizvajalec pohištva, zagotavlja vrhunsko kakovost in kontrolirane dobavitelje.
Kratki dobavni roki
Lasten razvoj izdelkov, proizvodnja, dobava in montaža našim strankam omogoča kratke dobavne roke.
Veliko število salonov
Prima je največja trgovska veriga pohištva v regiji z razvejano maloprodajno mrežo s skoraj 70 saloni na trgu jugovzhodne Evrope.
Hitra montaža in dobava
Lastna proizvodnja in hitra izdelava omogočata kvalitetno in hitro dostavo ter montažo na vašem naslovu.
Strokovno svetovanje
Vrhunska ekipa Prima strokovnjakov vam je na voljo pri izbiri celovite rešitve za opremljanje stanovanj, apartmajev ali počitniških hiš.
Individualni pristop
Za vas opravimo brezplačno izmero v vašem domu in predlagamo idejno rešitev za opremljanje notranjosti.
Lasten dizajn
Lastna proizvodnja
Najboljša kakovost
Ta stran vsebuje piškotke
Za boljšo uporabniško izkušnjo uporabljamo piškotke. V skladu z novimi smernicami o zasebnosti vas moramo pri uporabi piškotkov vprašati za vaše soglasje. Preberite več.
Ovi su kolačići neophodni kako bi internetska stranica radila i ne mogu se isključiti. Oni su uobičajeno postavljeni kao odgovori na Vaše zahtjeve za usluge, poput postavki zaštite osobnih podataka, ispunjavanje ili odjavljivanje obrazaca. Možete postaviti da Vaš preglednik odbija kolačiće ili Vam javlja o njima - ali neki dijelovi stranice tad neće raditi. Ovi kolačići ne spremaju nikakve informacije kojima Vas se može identificirati.
Ovi kolačići omogućavaju nam brojati posjete i promet kako bismo mogli poboljšati rad naše internetske stranice. Oni nam pomažu prepoznati koje se stranice posjećuju te kako se posjetitelj kreće po stranici. Sve informacije koje ovi kolačići prikupljaju zbrajaju se pa su anonimni. Ako odbijete korištenje ovih kolačića, nećemo znati kad posjećujete stranicu te nećemo moći pratiti njezin rad.
Ove kolačiće mogu na našu stranicu postaviti naši oglašivački partneri. Mogu ih koristiti te tvrtke kako bi izgradile profil Vaših interesa te prikazali relevantne oglase na našim stranicama. Oni ne spremaju osobne podatke. Ako odbijete ove kolačiće, iskustvo oglasa neće biti prilagođeno.