Spoštovane stranke, kmalu odpiramo spletno trgovino Prima, da boste lahko pohištvo kupovali iz udobja svojega doma. Do takrat pa nas lahko obiščete v salonu Prima v BTC City Murska Sobota. Uživajte v nakupovanju! 

Pogosta vprašanja

  • Ali je pohištvo PRIMA izdelek lastne proizvodnje?

    Da. Pohištvo Prima je največji poslovni sistem LASTNE PROIZVODNJE in RAZVEJANE MALOPRODAJE pohištva v regiji. LASTNO OBLIKOVANJE, proizvodnjo in vse dodatne storitve smo združili v edinstven projekt notranje opreme. Nenehno vlagamo v razvoj, prisluhnemo željam in potrebam kupcev z uporabo vrhunskih domačih materialov ter inovativnim oblikovanjem, hkrati pa svojim kupcem zagotavljamo celovito storitev.

  • Koliko imate poslovalnic in kje? Kakšen je delovni čas poslovalnic?

    Naše rešitve za celovito opremo prostorov predstavljamo v salonih Prima po vsej Sloveniji. Naslove, delovni čas in stike vseh salonov Prima najdete na naslednji povezavi:

  • Kaj je storitev Notranjega oblikovanja?

    Storitev notranjega oblikovanja je proces, ki je popolnoma prilagojen individualnim potrebam in viziji naših strank, ki lahko v ponudbi najdejo idealno rešitev za vsako notranjost, ne glede na slog, zasnovo doma, znesek, ki ga imajo na voljo ter velikost prostora.

    Prvi del se začne z koriščenjem storitve, sledi merjenje prostora in dokončanje z ustvarjanjem vizualne 3D rešitve, ki jo lahko uporabite. Ta segment se zaračuna 10,00 € /m².

    Drugi del zajema realizacijo celotnega projekta, in sicer naročilo, nadzor, dobavo in montažo. Na tej stopnji lahko zahtevate dodatno storitev dekoracije celotnega prostora.

    Pišite nam po elektronski pošti na naslov podpora@prima-pohistvo.si ali izpolnite obrazec in v spustnem meniju izberite storitev notranjega oblikovanja ter na kratko opišete prostor, ki ga želite opremiti (namen, kvadratura, posebnosti itd.), nato navedite najbližji salon PRIMA, kjer bi potekal sestanek.

  • Ali imate v ponudbi tudi pohištvo po meri?

    V redni ponudbi pohištva po meri so KUHINJE PO MERI in VGRADNE OMARE. Posebno pozornost namenjamo trendovskim in inovativnim rešitvam iz segmenta MODULARNEGA POHIŠTVA, nanaša pa se na linijo oblazinjenega pohištva, regalov, predsob, jedilnih miz, kopalniškega pohištva ter program spalnic. Zaupajte našim strokovnim prodajnim svetovalcem (v najbližjem salonu Prima) pri iskanju idejne celovite rešitve, ki bo zadovoljila vse vaše potrebe pri opremljanju lastnega doma, počitniške hiše ali apartmaja. Storitev strokovnega svetovanja in prostorskega 3D načrtovanja je brezplačna in je ni potrebno predhodno rezervirati. Brezplačna je tudi izmera v vašem domu!

  • Ali lahko ob nakupu izberem barvo izdelka, ki ni navedena na spletni strani PRIMA?

    Barve izdelkov, ki so na voljo, so označene na spletni strani ob posameznem izdelku. Možno je, da nekateri izdelki (ali izdelki, ki so na voljo v določenih barvah) niso vidni na spletni strani Prima. V najbližjem salonu Prima boste prejeli popolne informacije o kombinacijah barv in materialov za izdelek, ki vas zanima. Seznam salonov Prima najdete na povezavi: .

  • Ali lahko kupim izdelek v enem kraju in ga prevzamem v drugem?

    Seveda! Izberite pohištvo v najbližjem salonu Prima in se dogovorite za dostavo, montažo ali prevzem v salonu, ki vam ustreza. Seznam salonov Prima najdete na povezavi: .

  • Kako dolgo velja garancija za pohištvo?

    Trajanje garancije je navedeno ob vsakem izdelku v spletni trgovini. Če ni določeno, je garancija na izdelek 24 mesecev od datuma nakupa. V garancijskem roku bomo odpravili vse napake na izdelku (v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 45 dneh od prejema izdelka v popravilo; ne velja za razprodajo). Garancija ne velja za izdelke, ki se nepravilno uporabljajo, menjajo ali čistijo z napačnimi metodami in napačnimi čistilnimi sredstvi. Garancija ne zajema prask, poškodb zaradi udarcev, nesreč in podobnih vzrokov. Prav tako garancija ne velja, če so bili predmeti uporabljeni na prostem, v vlažnem okolju ali če niso bili uporabljeni v gospodinjstvu.

  • Kako lahko plačam izdelke in storitve?

    V VSEH SALONIH PRIMA nudimo gotovinsko in negotovinsko plačilo izdelkov ter storitev. Možno je takojšnje plačilo s karticami (vse kreditne in debetne kartice domačih bank ter kartičnih družb in tistih tujih bank ter kartičnih družb, katerih avtorizacija je sprejeta na POS terminalu). Ponujamo tudi možnost obročnega plačila. Naročene izdelke in storitve v SPLETNI TRGOVINI lahko plačate na naslednji način:

    1. z univerzalnim plačilnim nalogom (UPN) na pošti ali banki,
    2. s spletnim bančništvom,
    3. s kreditnimi in/ali debetnimi karticami Mastercard, Visa, Maestro, American in Diners.

    Podrobnejše informacije o načinih plačila so na voljo na naslednji povezavi:

  • Kdaj bom prejel naročene izdelke?

    Ob vsakem izdelku v spletni trgovini je naveden čas dostave izdelka. Rok dobave začne teči po prejemu plačila na transakcijski račun, torej po odobritvi avtorizacije kreditne kartice. Povprečni čas dostave se razlikuje od izdelka do izdelka. Dostava poteka samo ob delavnikih, zato je potrebno upoštevati dela proste dni, kakor tudi oddaljenost kraja.

  • Koliko bom plačal za dostavo in montažo svojih izdelkov?

    Cena storitve dostave in montaže ni vključena v ceno izdelka, saj vam puščamo možnost samostojne organizacije dostave ali montaže. Če potrebujete pomoč, vam bodo strokovnjaki podjetja Prima dostavili in sestavili kupljene izdelke. Dostava se izvaja na območju Slovenije. Informacije o pogojih dobave in montaže V VSEH SALONIH PRIMA in SPLETNI TRGOVINI so na voljo na naslednji povezavi:Pogoji poslovanja v salonih

  • Ob kateri uri lahko pričakujem dostavo?

    Izdelke dostavljamo izključno ob delavnikih med delovnim časom skladišča. O času dostave vas bomo poklicali po telefonu in se dogovorili za čas dostave. Dostava se opravi do vhoda v stanovanjski objekt pod pogojem, da dostavno vozilo lahko brez težav pride do dostavnega mesta. Dostop do stanovanjskega objekta mora biti prost, sicer se dostava opravi do najbližje točke, kjer je možno raztovarjanje.

  • Izdelek je poškodovan, ali imam pravico do reklamacije in na koga se lahko obrnem?

    Seveda imate pravico do reklamacije! Reklamacijo v zvezi z izdelkom lahko prijavite:

    1. v salonu Prima, kjer je bil izdelek kupljen ali dostavljen (naslov na računu),
    2. na naslov proizvajalca: PRIMA POHIŠTVO, d. o. o., Razlagova ul. 4, 2000 Maribor,
    3. na elektronski naslov proizvajalca: podpora@prima-pohistvo.si.

    Za uveljavljanje pravic iz garancije je potrebno predložiti originalni račun o nakupu. Garancija velja za izdelke, ki se nahajajo na ozemlju Slovenije.

  • Kakšen je postopek zamenjave izdelkov?

    Zamenjava artikla je možna v skladu s Pogoji poslovanja v salonih, po predhodni najavi v salonu ali preko elektronske pošte podpora@prima-pohistvo.si

  • Kakšen je postopek, ko kupec prekliče naročilo?

    Kupec lahko naročilo prekliče v skladu s Pogoji poslovanja v salonih, s predhodno najavo v salonu ali po elektronski pošti: podpora@prima-pohistvo.si

     

  • Lastna proizvodnja
    Prima za vas vodi celoten proizvodni proces pohištva, od razvoja izdelka in proizvodnje do dostave in montaže.
  • Domača surovina
    Prima za proizvodnjo pohištva Prima uporablja vrhunske domače surovine.
  • Garancija kakovosti
    Prima, certificiran proizvajalec pohištva, zagotavlja vrhunsko kakovost in kontrolirane dobavitelje.
  • Kratki dobavni roki
    Lasten razvoj izdelkov, proizvodnja, dobava in montaža našim strankam omogoča kratke dobavne roke.
  • Veliko število salonov
    Prima je največja trgovska veriga pohištva v regiji z razvejano maloprodajno mrežo s skoraj 70 saloni na trgu jugovzhodne Evrope.
  • Hitra montaža in dobava
    Lastna proizvodnja in hitra izdelava omogočata kvalitetno in hitro dostavo ter montažo na vašem naslovu.
  • Strokovno svetovanje
    Vrhunska ekipa Prima strokovnjakov vam je na voljo pri izbiri celovite rešitve za opremljanje stanovanj, apartmajev ali počitniških hiš.
  • Individualni pristop
    Za vas opravimo brezplačno izmero v vašem domu in predlagamo idejno rešitev za opremljanje notranjosti.
  • Lasten dizajn
  • Lastna proizvodnja
  • Najboljša kakovost